tirsdag 12. juli 2011

Karlottes hjem


Noen som husker mine tidligere innlegg fra Villa Kapp og Landhandleriet? For nye lesere er det kanskje smart med en kjapp intro....






Dette er bilder knipset fra Villa Kapp, som var et nydelig hjem shabby chic stil.






Dette er bilder knipset på Landhandleriet, tidligere klubblokale og festbule for englebarna Bandidos :)

Felles for begge hjemmene, er at de er pusset opp og forvandlet av mine gode venner Karlotte og Lokfører'n. De ti siste årene jeg har kjent dem som Knoll og Tott, har det alltid vært et prosjekt på gang! Oppussingsobjekter har blitt forvandlet fra rønne (tønne, villa) til slott, der de fleste ville ha gitt opp for lengst.

Gleden er derfor stor å kunne avsløre at min gode venninne Karlott'n (etter litt lobbyvirksomhet!) har gått til det store skrittet og laget en egen blogg om sitt nye hjem Landhandleriet. Som dere ser så er stilen blitt mer industriell og røff. De er dessuten tøff nok til å sette opp dette kule kjøkkenet!


kvik
For å se hvordan kjøkkenet ble i deres hjem og ikke minst se resten av Landhandleriet, besøk min kjære venninnes blogg Karlottes hjem. Nyt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar