tirsdag 1. mars 2011

NIB utfordring, kjøkken

Jeg elsker å planlegge kjøkken. Har blitt en reser på å sette opp ikea-kjøkken etter hvert, da jeg (...les; mest min far) har montert det i mine tre tidligere hjem. Akkurat nå planlegger jeg mitt framtidige kjøkken. En kombinasjon mellom minimalisme og romantikk. Denne gang vil jeg ha hvitt minimalistisk kjøkken med integrerte håndtak, hvit benkeplate med stålkant, stål ventilator og komfyr med romantisk schwung.Og toppe det hele med et kjøleskap ala retro. Vurderer også sorte mosaikkfliser over benken, dersom jeg er tøff nok til å gjennomføre det. Må bare finne et hus først! Noen som sa vel ivrig interiørfreak? Kjenner meg selv såpass godt at jeg er sikker på at kjøkkenet må byttes ut dersom jeg får kjøpt en kåk snart. Litt mer koselig å lage mat og bake på et innbydende kjøkken ikke sant? Min stakkars far gruer seg allerede ;-)

Så over til å koke suppe på spiker. I og med på flyttefot, så er det heller dårlig med livebilder fra kjøkkenet. Men det hindrer ikke denne Frk. til å være med på mnd NIB utfordring. Man tager hva man haver, og i dette tilfelle mitt gamle kjøkken som jeg har vist litt av tidligere. Uansett, det viktigste er ikke å vinne, men å delta. Gleder meg til få se alle NIB bidragene, da det er morsomt å få inspirasjon fra andre.







16 kommentarer:

  1. Vi stemmer for at du finner deg et hus ganske kjapt, du er altfor flink til å ikke sette planene dine til verks. Den spisekroken der var nydelig!
    klem/keiserne

    SvarSlett
  2. Koselig♥ Lykke til!!!

    SvarSlett
  3. Wow. Fantastisk flott! Likte stilmiksen.
    KLem Tonje

    SvarSlett
  4. Utrolig fint! Og for et herlig bord :) Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  5. Herlig altså! Det kribler i magen over bilde nr 3! Lykke til:)

    maya

    SvarSlett
  6. Elsker bordet ditt, og hele spisekroken. Flott pyntet bord.

    SvarSlett
  7. Tøffe kontrastar på kjøkkenet ditt.
    Sånt kan me lika:)

    SvarSlett
  8. For ett flott kjøkkenbord!

    SvarSlett
  9. Liker! Kjempegodt! Masse lykke til i NIBs utfordring :-)

    Hilsen fra Mollie

    SvarSlett
  10. Kjempeflott, likte spisegruppen din, den var bare råfin ! :)

    Ha en fin dag :)

    KLEM

    SvarSlett
  11. Kjempefint kjøkken med herlige hyller.
    Ha ein flott dag.

    SvarSlett
  12. Helt utrolig lekkert!!!
    Elsker kjøkken bordet ditt!!!
    et sånnt skulle jeg gjerne hatt selv! Så kult!
    Har ikke ord!

    Takk for inspirasjon.
    Og masse!! lykke til:)
    klemmer
    Eldrid

    SvarSlett
  13. Så fin blogg!
    Slenger meg med som følger.
    Lykke til!!!!
    Klem

    SvarSlett
  14. Tusen takk alle som har kommentert mitt gode gamle kjøkken. Veldig stas å få tilbakemelding, og høre at noen der ute liker interiørstsæsjingen min :) Bare klør i fingra for å stæsje nytt kjøkken snart.

    Klem, Chilli Charm

    SvarSlett