fredag 6. januar 2012

Global Chic O hoj!

Årets første utfordring fra NIB er å komme med bidrag på bilder med temaet Global Chic. Her i huset er det en forkjærlighet for å blande inn orientalske elementer i interiøret, så da er det bare å klinke til!



Skal sant sies at denne utfordringen for meg oser av sommer og reisevirksomhet, noe som er det stikk motsatte av det jeg registrerer på kalenderen og ved å titte ut vinduet. Men, tross alt, her i hus fyrer vi i tradisjon tro til kråka da vi har full tilgang til frisk luft da 6 av husets vinduer samt isolasjon skiftes ut i disse dager. Dårlig kombinasjon med nok en gang "sykt barn hjemme fra barnehagen", men men.. Uansett, skal si det holder på å bli store forbedringer i retrohuset. Har plutselig fått mye lys og enda mer sjøutsikt. Oppussingsbilder kommer plutselig!


En ny stor veranda skal bygges i mars, så hva er vel bedre enn å tørrtrene på sommerfølelsen inne enn så lenge? Tipper derfor at store deler av påskeferien tilbringes på verandaen, men skal innrømme at en tur til varmere strøk ikke hadde vært å forakte. Makan til blå vinterkropp har jeg ikke sett på lenge!


Så et forsøk på en makeover, får det bli global chic i TV stua enn så lenge. Kan hende man også blir mer chic selv, kombinert med nyttåsforsettreningen akk en gang. Hvordan gikk det forresten med Norges befolkning som slanket seg på fett før jul?


Om dette ble globalt nok får nok NIB avgjøre. Kan røpe at noen av de globale effektene
er både kjøpt på Alnabru, Steinkjer og Lillestrøm, så er ikke det Global Chic nok så vet ikke jeg ;-)


Ha en chic helg alle sammen! Unnskylder nok en gang for min elendige frekvens på bloggkommentarer. Ikkje bra, men lover å ta en liten blogg-runde i løpet av helga.

Shalom, shalom!

20 kommentarer:

  1. Herlig innlegg med masse lekkert globalt. :)

    Godt nyttår, og lykke til i konkurransen fra Huldra. :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk bilde nr 3. Lykke til i utfordringen.

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!

    Dypt sjalu på den DAY-puta og tekanna..

    God helg!

    SvarSlett
  4. Kjempe fiiint;) God helg!

    SvarSlett
  5. Lykke til med utfordringen, flotte bilder og mye flott blobalt:9
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  6. Kult, flott, kreativt...jeg flytter rett inn!!
    Ha en fin helg snuppa!
    klem

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder!! Likte spesiellt godt det av hele stuen. Det er som tatt ut i fra et interiørblad ;) Så flink du er!! Du blir helt sikkert plukket ut som finalist! :D Jeg heier på deg :) :) God helg!

    SvarSlett
  8. Så kult innlegg snuppa, og flott bidrag!!
    Morsomt med putepublisiteten din om dagen;-) Velfortjent eksponering da, heldig er jeg som har to herlige eksemplar Chilli-Charm design!
    Den kopphånduken tåler mer enn du aner forresten. Ble ved et uhell med i en 60graders vask- uten problem, så vet du det til fremtidig produksjon!

    Flotters lørdag ønskes. Vi snakkes vel før vi blogges!

    SvarSlett
  9. Jeg digger det! Herlig bidrag!
    Der er så mange fine, og mye er østen-inspirert, noe jeg setter stor pris på ;)

    God lørdag!
    -Amalie

    SvarSlett
  10. Så mysigt det ser ut.:-) Stina

    SvarSlett
  11. Veldig kult, liker den litt røffe stilen din;) hell og lykke!

    SvarSlett
  12. Dette var et gjennomført og fint bilde, som inspirere meg!
    Ønsker deg lykke til og ha en fin uke :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  13. GURI SÅ VAKKERT:)

    SvarSlett
  14. For et nydelig bilde som ble trukket ut. GRATULERER MED FINALEPLASS! Kjekt med noen nye i finalen ;-) Ønsker deg masse lykke til.
    Klem :-)

    SvarSlett
  15. Veldig fint :) Gratulere og lykke til )

    SvarSlett
  16. Gratulerer med finaleplass. Herlig bidrag! Legger meg til som følger, for her var det mye fint å se!

    SvarSlett
  17. For et fantastisk fint bidrag du hadde. Gratulerer så mye med finaleplass og lykke til :)

    SvarSlett
  18. Så utrolig lekkert:)

    SvarSlett
  19. Så utrolig fint. Jeg ble veldig inspirert.

    Ingunn

    SvarSlett
  20. Tusen, tusen takk for alle de koselige kommentarene dere har lagt igjen her. Sånt gleder et blogghjerte som denne gang nådde helt fram til finalen :)

    Klem Cathrine

    SvarSlett