søndag 22. januar 2012

Natur i skuddet

Elementer med natur, skog og treverk har også i dette hjem funnet sin plass. Liker det rå utrykket kombinert med industrielle elementer som tolix stoler, industrilamper og dus fargeskala.


Månedens dille hos NIB har skog som tema, så ble inspirert tïl å knipse noen bilder fra spisestua.


Liker veldig godt utrykket det gir, men kjenner at det kan bli litt for kjedelig i lengden da noen farger hadde vært på sin plass. Det store spørsmålet er bare er hvilken farge. Sjokkrosa kanskje?


Ønsker alle som titter innom en fin uke. Tusen takk for de søte kommentarer, stemmer og nye følgere jeg har fått i forbindelse med NIB's Global Chic utfordring! Setter pris på hver og en av dere :)  Og velkommen til dere nye følgere!

Klem Chilli Charm

11 kommentarer:

  1. Sjokkrosa er nok en dille, synes det var fint slik det er jeg.
    Jeg har så lyst på et slikt marrokansk bord som du har, får nesten ikke sove om natta. Men jeg blir skilt om jeg går å kjøper det.. Må ta lotton til uka, jeg deler!!!
    Ugleputa er fra kremmerhuset, er nok ikke alene om den. De har en pute med ekorn på som er like søt!

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Lekkert, smekkert!
    Sjokkrosa blir knall, men ogsaa lovely as it is :-)
    Ei fin ny uke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ler.. Hadde bare mannen min vært en duppedings mann, men neida han bruker ikke penger hvis han ikke må!! Jeg derimot eier ikke økonomisk sans...og bruker opp både mitt og hans!! Alright... Får han se fotball han, så kan jeg dekorere som jeg vil. Litt sur ble han i dag, da jeg begynte å male og ommøblere på lillestua, igjen!!! Jaja...
    Natti natt

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, men så kommer man lagt med litt mat, øl og kvinnelist. Nå ble jeg veldig nysgjerrig på lillestua di. Sluker alt rått av dine kreative krumspring! Natta var det vist ja. Vi tastest!

      Slett
  4. Nydelig bilde, liker de små detaljene som stigen i natur og geviret! Gralla med finaleplass, velfortjent!

    SvarSlett
  5. Du har det så fint hos deg! Her er det også en dempet fargepalett for tiden, men noen blåtoner kommer til å snike seg inn etter hvert, siden jeg elsker blått :) Ha en flott ukestart! Klemmer

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder! Herlig..

    Moro med finaleplass! Gratulerer!

    Fin uke ønskes deg! ♥


    Klem Anine

    SvarSlett
  7. Så fine bilder frøken!! Rene stjerne stylisten, men det viste vi vel etter finaleplassen!! Du var iallefall MIN vinner;-)
    I dag kom det en jævlig kul ting på 4 hjul inn i stua mi!!!! IIIKKK!!! Har bare ikke fått stæsje den helt enda, litt lite tid:-) Og takk gud for gode naboer sier jeg bare! Ringte til IKEA, men de synes jeg jammen var litt lite løsningsorienterte liksom!
    Prates føken, god uke- klem

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder! Så flotte naturelementer du har i stua di! Jeg liker også å blande stiler, kontraster som du sier med natur og industrielt. Er så mye fint overalt!! :) Lykke til i konkurransen til NIB :)

    SvarSlett
  9. Så herlige bilder!
    Kom plutselig over bloggen din og legger meg til som følger jeg :)
    Håper du tar turen innom meg også, setter stor pris på flere følgere :)
    Har forresten min første GiveAway på bloggen min i dag, hiv deg med!
    Ønsker deg en fin dag videre og en flott uke!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett