onsdag 29. juni 2011

Et ønske mindre på lista

Hengestol har alltid stått på ønskelista helt siden jeg var lita frøken. Nabojenta hadde nemlig hengestol på rommet sitt, og gud hvor misunnelig jeg var!



Lita, har blitt forvandlet til stor, men blitt mor og beste unnskyldning for å kjøpe noe lillegutt sikkert ønsker seg ;-)


Gleden sto derfor høyt i taket da Chilli Charm entret Kremmerhuset og fikk se drømmestolen av en hengestol. Koste hva det koste vil, min skulle den bli!


Har en bjelke i taket mellom fin-stua og...stygg-..., øh.. tv-stua, så den ble montert der i dag. Allerede favoritt hos tantebarn, lillegutt og ikke minst undertegnede som har blitt som en liten jente igjen.


Bare å sparke av seg ballerinaskoene og drømme seg vekk.....


Har du noe på ønskelista di, som du kanskje får oppfylt?

7 kommentarer:

  1. Åhhh, så kuuul!! På kremmerhuset altså? Min FAVORITTBUTIKK :) Jeg skal kjøpe en hengevugge til bebisen nå, og når den perioden er over kunne jeg godt tenkt meg å erstatte det med en sånn hengestol :)

    Takk for tips!

    Kjekt du vil være med på bloggtreff, det viser seg å være STOR interesse.. allerede 15 påmeldte!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Det var en virkelig fin hengestol, skulle ønske jeg hadde et sted til å henge opp en slik en..

    Skjønner godt at du er fornøyd ja...

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Oi så stili den va! Kremmerhuset e jo rett å slett helt digg ♥
    Som æ skulle ønske stua va stor nok til en sånn stol... hadde vært lykken :D
    Men har en sånn på ønskelista til å ha ute den gangen vi har fått terrasse :D

    Kos dæ i gostolen din ;)

    Klæm Trine

    SvarSlett
  4. Så utrolig kul den var!! Gjorde seg veldig der mellom finstuene (tenker vi sier det sånn!) Passet kjempefint inn i stilen, men det vet vi alle ikke var tilfeldig:-) Dette begynner å bli et lækker`t hus. Hva jeg tenker nå? ....hvor kan jeg henge opp en slik stol....;-) Klem

    SvarSlett
  5. Kjempestilig☺☺
    Og den passa supert inn der hos deg☺
    Lurer på om eg har ein hengestol i uteboda...hmmm....☺


    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Kjempe stilig! Har sett på denne selv, angrer litt på at jeg ikke kjøpte den på glansdagen da vi fikk 50%. :(
    Uansett... Den ble veldig stilig hos deg!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for alle flotte kommentarene! Er bare så fornøyd med stolen, og morsom å sitte i (...for den med fortsatt barnslig sjel ;-)

    Klem, Chilli Charm

    SvarSlett