tirsdag 7. juni 2011

SMEG for alle penga!

Jippi, nå blir det Smeg for alle penga på mitt retrokjøkken. Alle barn fryder seg, da jeg har lagt inn bestilling på hvitevarer i dag. Designet til Smeg er jo som skapt for mitt gamle kjøkken, da integrerte hvitevarer ikke passer inn og Smeg produktene er i samme tidsånd. Selvfølgelig har også de små grå fått kjørt seg litt her også i forhold til hvilke produkter som skal velges. Det er jo så mye fint :)


Denne induksjonsovnen er jo bare så flott! Hadde jeg hatt ett større kjøkken ville også komfyren ha blitt større, men det holder vel i massevis med normal størrelse med min kokkelering. Komfyren får en tilhørende stilren og flott ventilator, også fra Smeg.






Prikken over i-en blir kjøleskapet. Kult med sort kjøleskap, og safe med kremhvitt. Klarte ikke å bestemme meg, så da ble det sølvgrått i stedet. Logisk ikke sant?



Tapeten på kjøkkenet rives nå ned i skrivende stund, så gjenstår litt sparkling og maling, så vips så er kjøkkenet klart! Gleder meg til å se hvordan det blir, og ikke minst vise det fram til dere. Håper det blir så kult som jeg har sett for meg :) Takk for kommentarer angående kjøkken brainstorming. Detaljene begynner å ta form i hodet de også nå, så det blir spennende å se.

1 kommentar:

  1. Det kommer til å bli knallfint! Elsker SMEG produktene, og har faktisk bestilt et SMEG kjøleskap siden vi nå flytter :)

    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg forresten. Koselig at du likte collagene jeg hadde laget for stuen.
    Lykke til videre med oppussingen av det nye huset deres - kan tenke meg det er stas :)

    klem Nina

    SvarSlett