torsdag 28. juli 2011

Bad makeover

Kjenner at det er tungt å komme tilbake til hverdagen etter alt som har hendt. Tror det blir et Norge før og etter 22.07.2011, men håper selvfølgelig at det blir til det bedre til tross for alle tap. Kjenner allerede nå at folk er litt mer oppmerksomme på hverandre, og kanskje blir flinkere til å nyte hver dag.


 I denne bloggen er det også, uten sammenligning forøvrig, før- og etter tid.


Marmor-wannabe badet har fått en makeover, før det senere vil bli totalrenovert.













Utrolig hva litt maling og nips kan gjøre. Kan leve en stund til med dette badet, bare jeg får fikset et eget vaskerom etter hvert.



Og ja, dere husker kanskje dette? :)

3 kommentarer:

  1. Så utrolig bra det ble!

    Jeg ble inspirert til å ta fatt på vårt bad, som virkelig trenger å freshes opp litt. Vi har tenkt til å selge leiligheten vår og vil derfor ikke legge penger i totalrenovering av badet.

    Hvilken type maling har du brukt på veggen? kan den brukes på baderomstapet?

    SvarSlett
  2. Så fint!

    Dette ble da nesten et hotellbad, du er flink til å fikse. Heia, heia store speilet!

    Keiserklem

    SvarSlett
  3. Takk for svar i bloggen min!

    Mannen i huset tente også på ideen om å male tapetet som vi har på badet, men etter noen googelsøk så fant jeg ut at den tapetet (vinyl) som vi har ikke er så egnet til å male på, så da ble vi veldig skuffet. Men tenkte jeg skulle dobbeltsjekke med Maxbo eller noe sånnt

    SvarSlett