torsdag 18. august 2011

Kjøkkenstileben ala overkill












Sånn da ble de fleste godt forskynt av stileben fra kjøkkenet?! Chilli Charm har nemlig gått bananas med kamera i dag. Sliter litt med mørke bilder på fjærn avstand, så alle tips til forbedring mottas med takk :)

Vil forresten takke for alle de koselige tilbakemeldingene jeg får på bloggen, Ikke alle jeg har rukket å besvare, men håper dere tilgir en stakkars sjel som surfer på åpent nett i nabolaget. Ikke hver dag internett er hverdagskost her i huset, men forbedring kommer :)

2 kommentarer:

  1. Fine bilder, ikke noe å si på kvaliteten. Men så er jo jeg ikke noen proff...

    Mange fine detaljer på kjøkkenet ditt, mye der som jeg kunne ha tenkt meg ja...

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. har koset meg MASSE med alle de flotte bildene!
    Liker kameravinklingen din på bildene!

    SvarSlett