lørdag 25. desember 2010

Window shopping

Dersom jeg er på shopping runde i inn- og utland, er jeg snar å finne ut om det er noen bra interiørbutikker i nærheten. Dersom jeg kommer over noen skatter på veien tar jeg ofte bilde av det. Her er derfor et knippe bilder av ting jeg har funnet på veien som inspirerer meg.

Flott og innbydende himmelseng som jeg gjerne skulle ha hatt i mitt hus. Men himmelseng krever litt takhøyde og plass, så det blir bare på drømmestadiet foreløpig. Tror jeg knipset bildet på Home & Cottage.



På en tildigere visitt til Verket interiør i Bærum fant jeg et utrolig kult bord, som jeg gjerne skulle ha hatt! Men mener å huske det hadde femsiffret tall på prislappen, så også det ble lagt på is. Men fikk jo lyst å snekre et likt bord selv, så får nå se om Miss. Fix får svingt seg en vakker dag....


Dette bildet ble knipset av mobilen (derfor skurrete kvalitet) på en tidligere venninne shoppingtur til Stockholm. Butikken Årstiden var en nydelig liten oase av vintage interiør, klær og blomster. Se link: http://www.arstidenstockholm.se/ Budda'n, krukka og en stk lysbeholder ble med i kofferten. På denne måten varer helgeturen mye lengre. Hver gang jeg fyrer opp i lyset så tenker jeg tilbake på den deilige byen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar