tirsdag 14. desember 2010

Min 4-roms

Jeg lovte dere en liten innblikk i mine tidligere leiligheter. Jeg har til nå kjøpt slitne leiligheter alá tante Olga som jeg har pusset opp uten at det har kostet skjorta. Gårsdagens innlegg var min første leilighet jeg oppgraderte. Se for dere mørkeblått kjøkken, med mørkeblå vinduskarmer og tak(!) samt minikjøkken alá Sogn studentby. Det var utgangspunktet. Ble litt shabby chic stil i den kåken da jeg fikk satt inn nytt kjøkken, fikset opp gulv og pøst på med ørti liter med hvitmaling.

Dagens innlegg viser min andre leilighet som jeg kjøpte av en eldre koselig vestkant frk. De mørkeblå sjablongene på skapdørene forsvant raskt da Chilli Charm fant fram malekosten!


Denne gangen ble det valgt et mer minimalistisk kjøkken. Frontene er Ikea solär hvit. Enkle å holde rene, men knekker alle negler ved å åpne skapdørene. Kjipt, for synes det kjøkkenet er så fint.







Opprinnelig var det dør inn til kjøkkenet, men valgte å rive ned den og en liten vegg for å få bedre romfølelse. På gulvet ble det lagt grått laminagulv som så ut som fliser.Deilig og varmt å gå på i stedet for de opprinnelige flisene som var lagt.



Babyrom for lillegutt.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar