onsdag 28. september 2011

Interiørabstinens


Som interiørfreaker flest, så roper huet etter noe "nye nytt" til huset støtt og stadig. Dette kan naturligvis ikke etterfølges for hver gang interiørabstinensene slår til for fullt. Da hadde det blitt "tom pæng pong" og sprengte kjellerboder før man har rukket memorere visa-koden.


Når abstinensene slår til for fullt, så pleier jeg å unne meg en avskåret blomst eller et nytt lys da det ofte ikke er så mye som skal til. ( og ja...nok en ny duk er på audition!)


I og med "dilla på lilla"-periode falt valget på en hortensia med snev av aubergin farge. Det skal sant sies at disse bildene ble tatt for et par dager siden, og kjenner at lysten på noe nytt har sneket seg tilbake. Håpløse greier!


Det er fortsatt putekrise i tv-sofaen, og som har rukket å spredd seg til sofaen i fiiin-stua også. Et par Day-puter i sort/hvitt hadde vært noe?! (U)Heldigvis finnes ikke Day på over en mils omkrets i grisegrendte strøk, men kjenner jeg er fristet til å kaste meg på nettbutikk-kjøret. Noen som har noen bra tips forresten?


Målet er ikke å komme med i neste program av Luksusfellen, eller Hilde Himmelvolls "rydd opp i kaoset"- program, så får legge et bånd på abstinensene..... (så lenge det varer)

3 kommentarer:

  1. Haha! Jeg kjenner meg så innmari godt igjen i det du skriver... Noen ganger ser jeg meg nødt til "å slukke tørsten" med å handle en pakke servietter feks. Nå merker jeg dessuten en økende tendens av "Jeg kan jo kjøpe dette i julegave til ___" når abstinensene melder seg..

    Men, når det er sagt føler jeg meg nokså disiplinert også, for jeg har en tendens til å tenke "Hva kunne jeg fått i stedet? En flybillett??" (Men, når jeg har vært disiplinert i noen dager, har jeg desverre også en tendens til å belønne meg med shopping... haha)

    Fine bilder!

    Klem.

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen her ja, fniis! Synes du leger abstinensene på en utmerket måte da! Tror nok ikke du havner på Luksusfellen nei ;o) (et program jeg for øvrig "tvinger" barna til å se for å forberede dem på the real life :). Skal jammen kjøpe meg en avskåren blomst i dag! Ha en fortsatt herlig torsdag! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Frøken, dette kan løses på en enkel måte:KOM PÅ HUSMORFERIE!! Mulig det ikke er helt løsningsorientert i forhold til hverken luksusfellen eller Hummelvoll, men tenk deg så koselig vi hadde hatt det - og kan man egentlig sette en prislapp på god mentalhygiene?!! I`m only asking;-)

    Fortsatt god dag, klem fra Karlotte

    SvarSlett