torsdag 6. januar 2011

Oppslagsramme

En gang etter krigen så kjøpte jeg et stort vakkert speil på butikken HC Shop på frogner. Verken speilet eller butikken ekisterer i dag, men ramma rundt speilet lever i beste velgående etter en nær dødenopplevelse i møte med mitt stuegulv. Til tross for knas, bras og 7 års ulykke, så klarte jeg ikke helt å kvitte meg med ramma. Den har derfor stått stuet bort i boder og kjellere i påvente på ny oppstandelse og evig liv. Men her i høst fikk jeg endelig en åpenbarig for herligheten på mitt hobbyrom. I mangel på god gammeldags korktavle, ble det derfor surret fast hyssing i ramma og inspirasjonsbilder ble festet fast med gammeldagse klesklyper. Rimelig fornøyd med gjenoppstandelsen, og resultatet ser dere her.



3 kommentarer:

  1. God idè og vedig mye finere enn ei opplastavle i kork!!!!

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant?! Hadde vel uansett ikke hatt korktavla "i natura", men kamuflert den med stoff og bånd.

    SvarSlett
  3. Veldig fin tavle - superinspirerende må jeg si! :)

    SvarSlett