mandag 24. januar 2011

Loppepimp

Jadda, jeg innrømmer det. Jeg er skrotnisse! Elsker å dra på skattejakt i kjeller, loft, loppis og bruktsjapper. Det resulterer i flerfoldige lamper, lysestaker, kopper og kar, nok til å innrede minst 10 hus. Godt å ha ting "på luringa" sånn i tilfelle ikke sant? hehe... Ja, uansett her er siste ukes fangst.


For de som ikke har fått det med seg, så er burgunderrødt ikke min yndlingsfarge. Det er grått for alle penga om dagen, så en boks med spraylakk ble samtidig shoppet. Og den kostet like mye som alle loppefunnene tilsammen :)

Egnet plass for spraylakkering ble funnet i vedboden. Ble veldig førnøyd over resultatet, så dagens fotoshoot ble like så godt utført i samme omgivelser.



Den gamle treskålen med perlemor har allerede rukket å bli min godteriskål. Og lysestaken ble faktisk litt Tinek-aktig i mine øyne. Enig, eller er det bare jeg som legger godviljen ekstra godt til? ;-)


Leselampen ble mye tøffere i grått! Og ser ut til å passe veldig bra med mine to grå lamper fra HKliving som jeg vil vise dere i et senere innlegg...

1 kommentar:

  1. Flott forandring=) Jeg er også veldig glad i lopper, og.. ender som regel opp med å kjøpe med meg spraymaling på samme shoppingrunde, jeg også =) loppene dine ble veldig flotte=)

    SvarSlett