lørdag 29. januar 2011

Back to basic

Jeg rir på en kreativ bølge om dagen, og fått gjennomført litt prosjekter jeg har hatt i bakhodet lenge. Her er derfor resultatet av gårsdagens kreative krumspring.


Bildet "Proteinskjelett" er laget med "vi tager hva vi haver" prinsippet, slik at dette er bygd opp av diverse malingsrester fra tidligere oppussingsprosjekter, spraylakk, stensiler, tape, lim, kullstrifter og sparkel. Jeg er utdannet Gen-nerd slik at dette prøvde jeg å få utløp for. Noen som klarer å finne et kromatid?




Fikk også sydd meg en linpute med kult hodeskalletrykk på. Hodeskaller er jo hot, hot, hot om dagen.


Den tøffe puta kan jo rocke opp arvegodset fra gammelonkel Adolf. Elsker fasongen på stolen, og begynner så smått å like den sennepsgule fargen også. Aner litt mer bruk av farger framover.



Ha en fin fin lørdagskveld!

6 kommentarer:

  1. Heisan!

    Tusen takk for hyggeleg kommentar og deltakelse på Purpurbloggen!
    Du har i dag vunnet 3 premien!!! :)

    Kan du sende meg adressa di?
    kelvheim@gmail.com

    SvarSlett
  2. O Lykke! Min første giveaway gevinst. Et vakkert lys er hjertelig velkommen. Tusen tusen takk Krisselill:)Adr kommer på mail!
    Klem Chilli Charm

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg ser du deltar i utfordringen på NIB, men at du har linket til bloggen din og ikke til et innlegg som har med oppbevaring å gjøre. Kanskje du kunne enten lagt inn et nytt innlegg på konkurransen eller lagt inn en kommentar på NIB med riktig url? Hvis ikke kan jeg dessverre bli nødt til å slette bidraget.

    NIB :)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Hvor har du kjøpt den puta`?

    SvarSlett
  5. Puta har jeg laget selv :)

    SvarSlett
  6. Heisan!den puta er så utrolig kul!jeg har også lyst på en sånn,men kan verken sy eller lage sånnt trykk.Du vil ikke lage en på bestilling vel?:o)trenger ikke være lin,bare den er hvit.klem k:o)

    SvarSlett