torsdag 26. mai 2011

Perler for svin

Chilli Charm er for tiden god gammeldags hjemmeværende husmor og kjenner til tider at det skape noe gir hverdagen en ekstra piff. Ukas skapertrang resulterte i noen tøffe armbånd som kanskje finner en ny eier snart :)



Kule hodeskaller eller søte stjerner på et røft bånd som bare kan knytes. Jeg digger alle sammen, men rekker ikke å bruke alle jeg har laget til meg selv, så om du har lyst på ett så kan det bli ditt for kr 199,-. Gi et lite hint i kommentarfeltet under, så tar jeg kontakt :)


Sånn, nok Chilli Charm leker butikk her. Nå er det faktisk bare under en uke til vi overtar det O store huset! 1. juni rulles den røde løperen ut for malingsspann, sparkelspader, og forhåpentligvis masse kreativitet. Tenkte faktisk å høre litt med dere om muligheter med huset og hvilke valg som bør taes. For eksempel så er husets kjøkkeninnredning trefarget og originalt fra 60-tallet, og som faktisk er veldig kult men utdatert. Lurer litt på om jeg skal prøve å rocke opp det litt, eller om det er like så greit å rive ut hele greia og sette inn ett nytt kjøkken. Usikker der altså. Vi får ta opp diskusjonen når jeg får tatt bilder av det, så dere får se.

Vil samtidig takke for all respons jeg har fått på bloggen den siste tiden :) Alltid gøy å blogge når leseren er med, og kommer med ris og ros. Får kanskje kaste meg på givaway bølgen snart jeg og, slik at dere får noe tilbake også :)

Ha en herlig torsdag. Snart helg folkens, så hold ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar