søndag 29. mai 2011

Kjøkkennips snart på flyttefot


Chilli Charm har som interiørfreaker flest, et utover normalt sankningsbehov for interiørnips. Noe kjøkkennips har jeg derfor klart å opparbeidet meg siden forrige bolig. Dette er  noe av det som skal pryde mitt nye retrokjøkken.


Jeg er fortsatt på fargene hvitt, grått, tre, sort og lilla. Dersom det blir å beholde det gamle retro-kjøkkenet, blir det ispedd med sink detaljer da vasken er original fra 60 tallet.


Har laget nok et kjøkkenhåndkle som er prydet med en kul øyenstikker. Må jo dra inn litt biologi pensum inne i all interiørvaset....






Chilli Charm skal nå på en snarvisitt på hytta for å se om en gammel kurvstol har lyst å komme på besøk til byen :) Håper den har lyst på en luftetur da jeg plutselig har både tv-stue og stue å innrede.

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så fin blogg du har ,med mye artig!
    La meg til som følger hos deg jeg! Og ser frem til å følge deg videre!
    Titt gjerne innom meg.:)

    Klem Silje

    SvarSlett