søndag 20. februar 2011

Oppmerksomhet til meg!

Nå bare baller det på seg om dagen. Og da snakker vi  med positivt fortegn. Først er det Bolig pluss som tar Chilli Charm inn i varmen, så er det NIB som ruller ut den røde løperen til å bli med i det gode selskap, (vistnok etter å ha stått å fryst på trappen i 2 mnd uten at noen har lukket opp døra). Jeg har fått flere følgere, og mange som har vært innom bloggen min siden jeg startet for noen få mnd siden. I dag mottok jeg stolt en award fra den supre bloggen Keiserens nye trær. Jeg er overveldet! Tusen takk for at dere vil være med på mine krumspring. Takk for at jeg får utløp for døde potteplanter, fasinasjon for bugs, og det nyeste tilkommet av dødningehodepute i go-stolen. Den vanlige mannen i gata vil sikkert riste på hodet av all galskapen i en interiørblogg, men det han kanskje ikke får med seg er det som står i mellom linjene. Noen bruker mange timer på å se sport på TV, jeg bruker tiden på interiør.




Så over til min aller første award. Jeg skal avsløre åtte ting om Chilli Charm som dere kanskje ikke allerede vet. Bare å brette opp arma her. Here we go....

  • Har gitt selveste Kongen svineknoke servert rett i steikepanna
  • Begynt å trene flere ganger pr uke etter å ha vært sofasliter i 2 år. Snakk om dørstokkmil!
  • Har angst for meitemark, slimål, og ekle ålende dyr man ikke en gang vil omtale
  • Har tatt bronsjemedalje i NM i sportsdans. kremt, på skikkelig amatørnivå og leeenge siden
  • Tør ikke å gifte meg i angst for å motta rosemalt kiste, nitidig brodert klokkestreng, osv i bryllupspresang (vel, dette er ikke HELT sant)
  • Har mine kjære eiendeler, deriblant VIPP, Tolix og IKEA  nedpakket i en garasje og kjeller. Mon tro om sofaen overlever vinteren ute, eller blir det ubudnegjester av blåmann?
  • Sliter litt med å lage fin fine blogginnlegg i og med midlertidig flyttet hjem til barndomshjemmet. Dersom dere oppdager gul eller rosa bakgrunn og furumøbler på noen av bildene, så er det bare siste spor av 90-tallet som regjerer ;-)  
  • Har en venninne som resturerer et gammelt landhandleri. Blir verdens fineste bolig. Smakebiter kommer senere...

Chilli Charm vil gjerne sende awarden videre til 4 flotte blogger. Skulle egentlig vært 8, men slår av til "kjentfolk", og dessuten er det så mange supre blogger der ute så vanskelig å velge.

Mrs Hardy
Alexandra
Små gleder
Myhome

Å herre jemen, glemte nesten det viktigste, og det selveste awarden:



Hipp, hipp hurra for dere!




Tusen takk for awarden Keiserens nye trær. Chilli Charm digger dere også.

.........Og dersom du lurer på den kule lampa? Nok et kupp! Tenk, jeg fant to slike lamper slengt i en kontainer i nabohuset. Folk kaster jo gull i søpla. Makan!

Ha en fortryllende uke folkens. Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar