søndag 1. april 2012

Gult er kult

Kvirrevitt! Etter uker med bloggtørke, så innser jeg at om "ånden" ikke kommer til meg, så må jeg oppsøke den. Hadde håpet at vårfølelsen skulle boble over med kreativitet. Etter 3 uker med regn, så glimter 1. april til med skikkelig vintervær. Må jo være årets beste aprilspøk? Fram med snø skuffla igjen!


Skiene man aldri fikk på seg, har kanskje mulighet komme til sin rett i påska allikevel. Om jeg finner skiutstyret da. Til og med den gule påskepynten som ble innkjøpt for mange herrens år siden, har fått audiens i år. Flaks at gult er inn i år. Og jeg som egentlig ikke liker gult!



Denne påsken bli i tradisjon tro en laidback bypåske. Litt pussling i huset, sosiale sammenkomster med venner, Karlotte is back in town!, og forhåpentligvis masse fregnesanking ute i ...SOLA!



11 kommentarer:

  1. Jeg liker heller ikke gult, men tygger litt på det om dagen!

    lekkert hos deg altså..

    KOs deg med Monica og fammen!
    klem

    SvarSlett
  2. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fulgt denne bloggen før?? Hmm.... Litt treg i avtrekkern her!

    SvarSlett
  3. Åh - stønn... du har det berre så tøft og fint og stilig og gjennomført!!! Kvar gong eg kjem innom til deg så tenker eg berre - å jaaa - slik kan eg jo gjera. No var eg jo ekstremt inspirert til å finna ei stor og tøff grein å henga påskepynt på.

    Og du, kosa deg SÅ mykje med Karlotte. Venninnetid er så kvalitetstid!

    I morgon reiser eg og småfrydane til foreldra mine, dei er på naustet i påsken og der skal me på påskeeggjakt og ellers kosa oss ein heile haug. Brødrene mine kjem og Herr Fryd kjem dinglande når han er ferdig på jobb. Og eg har ein del nære barndomsvenninner i nærområdet, så tirsdag skal me samlast til skravling og kos :)

    God påske, Chili!!

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Lovly pictures! Men jeg var jo så heldig å se det in real life i går- enda fiiiinere!!! Takk for en superkoselig aften, deilig bevertning og supert selskap! Velkommen på landet i morgen, kjør forsiktig i snøstormen:-)

    SvarSlett
  5. Her har det vært vær i dag, alt mulig slags. Selv snø. Yey....

    Kjempefine bilder!


    Håper du får en fin påskeuke :)

    SvarSlett
  6. Åhh, dere har det så fint! Elsker å titte innom hos deg.
    Påskeklem*

    SvarSlett
  7. Må innrømme det kom noen greske gloser da jeg måtte måke snø av bilen i morrest, ja. Vi skulle jo ikke på fjellet for å nettopp unngå snø, men sannelig er hele Verdal fyllt i dag. Ja, ja...

    Påskeplanene ellers er qualitytid med gutta, mange kaffeslabberas og relax generelt. Sounds like a plan!

    Ha en fortsatt finfin påske! Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  8. Ja gult er virkelig kult!! Det er bare blitt sååå lekkert hos deg!
    God Påske! Klem Monica S.

    SvarSlett
  9. Liker så godt bruken din av naturmaterialer og kontraster.
    Alt er så gjennomført. Et koselig hjem fullt av inspirasjon.

    Ønsker deg en strålende uke! Ble lite med sosialt her i påsken, da den har gått med til oppussing av soverommet vårt.

    SvarSlett
  10. Hei!

    Har nylig oppdaget bloogen din.
    Super!
    Inspirerende.
    Digger din gjør det selv-Tine K lampe ++
    Har linka til deg nå, så jeg finner veien tilbake igjen.

    Elsker den dingle-rotting-stolen din.
    Hvor får man kjøpt sånne? er det lov å spørre?
    Ser at Bloomingville har noe ala...

    På gjensyn! Kathrin.

    SvarSlett
  11. Digger det øverste bildet!! Du har det så fint :)

    SvarSlett