fredag 11. mars 2011

Ut av dvalen


Snøen smelter, skjæra bygger rede, og fuglene kvitter! Kjenner det er på tide å komme seg ut av vinterdvalen, for vårlyset avslører både uvaskede vinduer og vinterdvask kropp. Det har derfor blitt litt vårrengjøring her i huset, eller rettere sagt her i kroppen. Det har resultert i ett års forhåndbetalt medlemskap på helsestudio, i håp om å ikke havne på støttemedlem kjøret igjen. Kunne i stedet ha kjøpt meg en Jielde lampe for samme sum, men nå er det som sagt vårreingjøring av seg selv og ikke sitt sinn! Og dersom jeg er flink pike og faktisk trener mer enn bare nå på vårparten, kan jeg kanskje premiere meg selv med en Jielde lampe? Snakk om to fluer i en smekk! Nyt fuglesangen alle sammen. Ut å sanke fregner.

1 kommentar:

  1. Høyres ut som ein knallfin plan! Og lampen kan eg anbefale...

    Riktig god helg til deg!

    SvarSlett