onsdag 16. mars 2011

Cocktail til lunsj

Min kjære Kitchen Aid blender har fått kjørt seg etter den kom i hus. Faktisk så er det den første blenderen som har overlevd min kjøkkenhåndtering uten å klappe sammen av hjertesvikt (motor død), organsvikt (knivene fallt av) og total kollaps som sine billigere forgjengere har gjort. Så ja, man får det man betaler for. Dvs. dette er en sannhet med modifikasjoner. Fikk nemlig kjøpt denne blenderen på Kitchen på -40% pga nyere utgave har kommet. Men ærlig talt så synes jeg faktisk at denne utgaven av Kitchen Aid er finere og mer nett, enn den nye utgaven som har mugge med større helletut. Men hver sin smak.

Ny blender i hus, har derfor ført til daglige cocktail til lunsj. Eller rettere sagt wannabe strawberry daiquiri ala himmelsk smoothie. Det er min favoritt. Anbefales! Noen som har lyst å røpe sin favoritt, så hadde jeg blitt hoppende glad. Forandring fryder.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar