onsdag 3. august 2011

Tolix wannabe



Chilli Charm har gjort et varp. Jeg var nemlig på jakt etter et rundt gulvteppe for å ha under det brømte TineK bordet, men kom hjem med hele tre krakker i stedet! Sånt skjer...



Tolix-krakk sto også på ønskelista, men slike godsaker koster, så Chilli Charm ble meget entusiastisk over å finne veldig flotte wannabe Tolix-krakker på den lokale Bohus sjappa i byen. De finnes i tre farger, rosa, hvit og grå, så to hvite og en grå ble med meg hjem. Butikkdama kunne samtidig informere meg om at de var i industristil som er populært nå om dagen. Måtte smile litt inni meg. Hun skulle bare vist hvor mye interiørfreak tanker som surrer rundt i hodet her. Industri-stilen her i huset ble innført i 2003 da jeg kjøpte min første leilighet på Oslos beste østkant, der en gammel smørkiste ble funnet i kjellerborden. Den gamle grønne kista ble malt grå og satt hjul på. Hvistnok hvite plasthjul fra Ikea, men fått nye "blogg-hjul" fra Biltema.



Tilbake til mine varp. De to hvite krakkene passer perfekt på hver ende av spisebordet, og er jo slående lik mine Tolix stoler. Den grå krakken er plassert under kjøkkenbenken, slik at lillegutt har sin "stoo" å stå på når han rører i bakebollene.


Og prisen? Kr 399,- , så løp og kjøp :)

2 kommentarer:

  1. Hei! Så du hadde kjøpt en hengestol :) Bare lurte på hva den kostet? har veldig lyst til å kjøpe den ;)

    SvarSlett
  2. Hei Benedikte :) Hengestolen er kjøpt på Kremmerhuset og kostet rundt 2000 kr. Jeg benyttet meg av innmeldingstibudet deres for å motta kundemail og fikk -25 %, så fikk er bra avslag på stolen.

    Klem Chilli Charm

    SvarSlett