søndag 19. juni 2011

Me har juksa lite



Søndag er tydeligvis bakedag nr 1 for mange bloggspirer der ute. Det la jeg nemlig merke til da jeg hadde bitt i det sure eplet og inntatt den stramme linje med klibrød og vann etter litt for mye barseltillegg. Turte knapt å se på interiørbloggene på søndager, da den smale linje hadde tatt regien. For så mye deilig bollebakst og kaker har jeg ikke sett på lenge!




Bikinisessongen er for lengst åpnet, og 10 kg lettere. Hurra! Hva er vel mer naturlig å feire at uker med tort og svie er over, med litt cupcakes? ;-) Cupcakes blogges som varmt hvetebrød i blogglandia, og Chilli Charm har også lyst på en smakebit av den nye farsotten.



Hun kjenner seg selv rett i at det å bake for 14 mann aldri er noe sjakktrekk. For 14 mann blir kjapt omdefinert til Chilli Charms lille mage på en snodig måte, og da havner vi på kallorikjøret igjen! Derfor "har me juksa lite" i god gammeldags Ingrid Espelids ånd, og kjøpt en deilig cupkake fra bakeren. Mmmmm, himmelsk! Er det kanskje noen som har kakebakeplaner i dag ..... og titte med et tomt blikk på skjermen av bøljan blå der hurtigruta snegler seg avgårde på verdens lengste tv program?



Nå skal jeg dra å stæsje litt på mitt ny-gamle kjøkken. Er så spent på hvordan alt passer sammen. nå som maling straks er ferdig. Skal bli en fryd å få fram kjøkkenmaskinen igjen og bake litt! Ha en herlig søndag folkens, så blogges vi plutselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar