søndag 4. mars 2012

Noe grønt?


Årets interiørtalent skal kåres av Elle Decoration og Fargerike. Alle som vil kan sende inn bilde til konkurransen, der det eneste kravet er at det skal være et grønt innslag i bildene.


Grønn er liksom den O store trendsetteren i interiørbildet om dagen, men må nok innrømme at her er det heller skralt utbytte av det i heimen.


Men man tager det man haver, så Inder Eddie stiller gledelig opp til fotoshoot. Vet ikke om det blir mitt bidrag til konkurransen, men slenger det like så greit inn i mnd konkurransen på NIB.


Forresten, så graves det endelig utfor her. Dreneringsfolka (som ble booket i aug!) har endelig funnet sin besøkelsestid, men glemte å gi meg beskjed. Så da jeg kom hjem fra jobb på torsdag hadde jeg plutselig en tornardohage og vollgrav rundt huset mitt. Kommunikasjon er kanskje oppskrytt?!

4 kommentarer:

  1. Så flotte bilder :)

    Solklem

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder! :) Herlige detaljer!
    Ja en liten beskjed før man setter igang hadde kanskje ikke gjort noe.. tihi!


    God kveld til deg! Klem Anine

    SvarSlett
  3. Superkule detaljer! :)
    Liker veeeldig godt det derre trebrettet!

    Kjekt at det graves utenfor da.
    Det er dritt å gå å vente :)

    klem

    SvarSlett
  4. Flotte bilder og flotte detaljer!
    Likte bildene dine.
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett