fredag 1. april 2011

Fe-show med nogo attåt


Gårdsdagen inneholdt noe annerledes elementer enn  A4-hverdagen hos Chilli Charm. Denne frk. var nemlig hyret av sin venninnes mamma til å vise klær for byens flotteste kles- og interiørbutikk. Dette kunne derfor ikke takkes nei til, til tross for sikkert 20 år siden sist denne frk. entret en catwalk. Det var langt i fra Heidi Klums catwalk for Victoria Secrets 6 uker etter fødsel, til min catwalk 16 mnd etter fødsel. Men, pytt sann. Godt å vite at ingen kjenner en etter 16 år borte fra hjembyen.


Catwalken gikk faktisk over all forventning, og fikk selvfølgelig lyst å shoppe alle de fine klærne jeg viste. Men alt til sin tid. De søte jentene på butikken jeg gikk for, var så snille å ga meg et Durance duflys for den tapre innsatsen! Det var midt i blinken for en interiørfreak, da jeg faktisk hadde brukt opp mitt forrige Durance duftlys.


Ikke nok med det. Mannekengoppvisningen ble holdt i en cafe som også inneholdt en skobutikk. Og i skobutikken var de så snille å sa at vi som gikk visning skulle få en god pris på sko dersom vi fant noen vi likte. I og med at "Special price for you" ikke kun var forbeholdt greske guder i en souvernirsjappe, så måtte selvfølgelig Chilli Charm slå til på det unike tilbudet. Dessuten er sko er i samme kategori som puter, der man aldri kan få for mange, så det resulterte i vårens hippeste platåsko med kilehæl (og med dusk!) Det skal sant sies at sist Chilli Charm invisterte i platåsko var også sånn cirka for 20 år siden da hun også var ung og fremmadstormende akkurat som i dag ;-)

Ha en herlig helg!

1 kommentar:

  1. Grattis med nye sko! De var kjempekule:)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett